Page 825 - BURSA BAROSU ÇALIŞMA RAPORU 2016-2018
P. 825

Bursa Akademik Odalar Birliği



               A1-GİDERLER

               1-BAOB Kadrolu Personel ;
               Bursa Akademik Odalar Birliği Yerleşkesi yönetiminin, tesislerin işletimini yönetim planına uygun olarak
               eksiksiz yürütmesi İşletme müdürü tarafından gerçekleştirilmektedir.


               İşletme  Müdürü;  hizmet  gruplarının  koordineli  bir  şekilde  çalışmasını  temin  etmek,  gerekli
               organizasyonları yapmak, işlerin aksamadan yürütülmesini sağlamak, gerekli personeli işe almak ve
               personelle ilgili gerekli değerlendirmeleri yapmak, işin yürütülmesi ile ilgili gerekli malzemeleri varsa
               gereçleri temin etmek, satın alma, muhasebe, ambar ve personel işlerini organize etmek, idari ve mali
               işlerin yürütülmesine yardımcı olmak, aidatları hesaplamak ve toplamak, gerekli yazışmaları yapmak,
               Oditoryum, Sergi alanları ve Ortak salon’ un organizasyonunu yapmak ile ilgili görevleri Bursa Akademik
               Odalar Birliği Yerleşkesi yönetiminin verdiği yetki çerçevesinde yürütmektedir.


               İşletme Müdürlüğü olarak;
               1.1-Yerleşkenin Elektrik, mekanik ve sıhhi tesisatları, çevre aydınlatma ve ortak alan aydınlatmaları
               düzenli olarak kontrol edilmektedir.
               1.2- Hidrofor makine dairesi sistemleri günlük kontrolleri,
               1.3- Isı merkezine ait sistemlerin günlük kontrolleri
               1.4- Otopark havalandırma karbon monoksit dedektör bakım ve temizliği,
               1.5- VRF klima iç üniteleri
               1.6- AHR-V havalandırma sistemleri filtre temizliği,
               1.7- Jeneratör sistemi haftalık testleri
               1.8- Diesel ve elektrikli yangın pompası haftalık testleri,
               1.9- Özel sahne aydınlatması, konferans ses sistemi, simultane sistemi, projeksiyon sistemi tüm teknik
               ekipmanların kullanılması,
               1.10-Yerleskede bulunan dâhili ve harici 88 adet kameranın bakımları,
               1.11-Yerleşkede ortak alanlar ve bağımsız bölümlerdeki çeşitli arıza ve tamiratlar,
               1.12-Yerleşkede bulunan bağımsız bölümlere ve ortak alanlara ait elektrik panolarının periyodik olarak
               bakımı ve kontrolü,
               1.13-Siprinker ve yangın ihbar sistemi kontrolü,
                       Tüm bu işler, İşletme Müdürü ne bağlı çalışan bir Elektrik teknisyeni ve bir
                       Mekanik teknisyeni tarafından yapılmaktadır.
                2.1-Güvenlik;
               BAOB yerleşkesi güvenlik hizmetleri, ARO firmasına bağlı 7 kişiden oluşan güvenlik ekibi tarafından
               7/24 saat yapılmaktadır. Giriş ve çıkışlar 88 adet kamera ile 24 saat kayıt altına alınmaktadır.
               Bina içi dahili kamera         : 44 adet
               Bina dışı harici kamera     : 19 adet
               -1 Otopark katı                    : 11 adet
               -2 Otopark katı                     : 14 adet


               2.2-Temizlik;
                           BAOB  yerleşkesi  ortak  alanları,  oditoryum,  ortak  toplantı  salonu,  tuvaletler,  otopark  ve
               asansörlerin  temizliği,  geri  dönüşüm  ve  çöplerin  toplanması  08.30  –  17.00  saatleri  arası  GÜVTEM
               firmasına bağlı 4 kişiden oluşan temizlik ekibi tarafından haftanın altı günü yapılmaktadır


               2.3-Hukuk Müşaviri;
                Sürekli sözleşme yapılmamıştır.Gerekli olursa konu ile ilgili yapılması kararı vardır.






                                                          - 801 -
   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830